Ben Instagram’da bişey alacağım zaman kapıda ödeme yapıyorum.eger sizknki kapıda ödemeyse yazın onlara,bu ürün bana gelmez iptal etmiyosunuz kapıya geldiginde de almayacagim sizin kargo paranız boşa gider siz bilirsiniz deyin paşa paşa iptal ederler eğer kargoya verilmediyse.ben öyle yaptım iptal ettiler