_Sedayigit boyu da kilosu da gayet iyi benim bebeğim de öyleydi 12aya kadar 73/75 cm olmasını bekliyoruz dedi dr,dişten dolayı bu aylarda yemek istemiyorlar sık bogaz etmeden teklif etmek gerekiyor birde öncelikli olarak sevdiği şeyleri verin (tarhana ,köfte vb )