Arenilay- tabii ki kısa sürede olan bir şey değil yıllarımı verdim, mesleğim gereği de finans ve muhasebeyle sürekli iç içe olunca bir yerden sonra kolay gelmeye başladı. Fakat dediğiniz gibi şuan iyice bozuldu artık. İyi ki diyorum zamanında üniversitedeki hocalarımı dinleyip başlamışım…