Merhaba hanımlar Size bir sorum olacaktı bebeğim şu an tam 6 Aylık oldu bugün aylık kontrole gittiğimizde bebeğim şu an 10kg ve Doktor mamayı bugünden itibaren vermemi söyledi Ek gıdayı tadım olarak veriyordum yavaş yavaş Lakin tamamen ek gıdaya dönmeme ve mamayı kesinlikle vermememi söyledi zaten doğduğu günden beri beni emmiyordu Oğlum biberonsuz hiçbir şekilde durmuyor ve biberon içmeyince doymuyor Nasıl kesebilirim biberonu nasıl unutturabilirim hiçbir şekilde günde bir kere dahi vermemem gerekiyor Ansızın kesemem dediğimde kesmem gerektiğini söyledi ve günlük 4.05 öğün şeklinde beslememi söyle di acaba bana yazacağınız bebeğimi tok tutacak tarifler var mı ben yoğurt püreler yapıyorum ama doymuyor