Emelss- olur öyle karışır arada, estağfurullah 😊 evet bazen enfeksiyondan dolayı da protein pozitif çıkabiliyor. Kadın doğum doktorunuz sizi bilgilendirir ama hamilelik boyunca tansiyon takibinde olmanızı tavsiye ederim. İnşallah güzel bir hamilelik geçirir, sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi 🙏🏻🌸