evininannesi Başlık dikkat çeksin diye yazdım ama annelerim gerçekten her ay böyle ağrılı sızılı geçiyor iş yerinden izin alıp eve gelmek zorunda kalıyorum hiçbir şey de iyi gelmiyor siz neler yapıyorsunuz neler iyi gelebilir sizce bana
Htcypc evininannesi hamileyken ve doğumdan sonra bi rahattim ki taii bebeğim 11 aylik olana kadar unutmuşum o ağrıyı rahatsizligi saolsun kendini hatirlatti ben rezene çayı içiyorum benj rahatlatiyor
dilberhala1 evininannesi Doğum kontrol hapı kesiyor o ağrıları ben de öyleydim her ay iğneye gidiyordum mide bulantısı istifra ağrıdan bayıldığımı bilirim doğum kontrol hapına başladım ağrı falan kalmadı
Yagmurcmn Benim ilk 4 gün hem çok ağrılı hemde aşırı kanama görüyorum çocuğumun bezini takıyorum okadar yani düşünün doktorda hiçbişey yok diyo bir ay 10 gün bir ay 7 gün sürüyor 😂