senaassaybarsss 2 aylık bebeğim bu zamana kadar hiç gündüz uykusu yapmazdı sadece kucakta uyurdu. Şimdi yeni yeni yerinde uyuyor ama 20 dk anca normal mi bu? 1,5 saatte bir 20 dk uyuyor
curlymomms senaassaybarsss merhaba evet uzayacaktir daha cok erken uykularinin duzensiz olmasi normal bizde oyleydik hatta kucaktan biraktigim an uyanirdi 😂 3.-4. ayda duzeliyor yavas yavas
lavinia1 Benim ki de aynı biraz onunla beraber yatın dalınca kalkın yanından zamanla daha da üzüyor zaman