10 aylık bebeğim doğdu doğalı uzun uyku yapmıyor gece en az 4-5 kez uyanıyor 7. Ayından itibaren de gündüz 2 uyku yapıyor. Uyutmakta çok zorlanıyorum sanki birşey var gibi çığlık çığlığa ağlıyor kaçıyor gece uykusu zaten yok sürekli memede artık psikolojim bozuldu sinirime hakim olamıyorum bağırmaya başladım bu da beni çok yıpratıyor. Uyku ilacı ranex önerdiler doktor tavsiyesiyle. Kullanan var mı ya da öneren?