Cumartesi günü çıkıyor 40ımız inşallah 🙏🏻 kucağımda uyutarak gece uykusuzluk durumu bitiyor ama yerine koyarsam vay halimize :) minicik daha içim eriyor bakarken. Erken doğdu bide 33+5te o yüzden çok dikkat ediyorum. Çok evhamlıyım maalesef :( tek sorunumuz alt değiştirme, kıyamet koparıyor her alt değiştirmede maalesef. Çok güzeller çok Rabbim sağlık sıhhat versin, güzel ömürler nasip etsin evlatlarımıza 🤍