Mnli Angel00 zigzagı da 10 alsan yamuluyor ya aşırı ince 15 imkan varsa hatta 20 almak lazım ben hiç çıkarmıyorum çünkü geçen havaalanında öttüm güvenlik bile sordu kolunuzdakiler gerçek mi diye parçam gibi çıkarmak aklıma gelmedi 😂
efeninannesi4207 Karakiz1 valla o varmış direk tartıya koyduğunda onu taktim oldu ne bilim aklıma gelmedi açıkçası
gzdehlal efeninannesi4207 bende 2 tane var kullanıyorum sadece devamlı takamıyorum şekli çabuk bozulup yamuluyor süreklide götürüp düzelttirmek iatemiyorum ikisini birleştirip 20 gramlık bir tane kibrit çöpü olandan almayı düşünüyorum onlarda mode hemde gramı artınca daha kalın olur şekli bozulmaz diye düşünüyorum