Kızlar kızım 3 aylık ilk başlarda evet göğüs ağrısı sızısı oluyor ama şuan sızlaması normal mi ? Emdirirken çok sızlıyor içim gidiyor sütüm de çok ama mutlaka boşaltmaya çalışıyorum sağıyorum da mastit olmamak için. Fakat sızlıyo bazen de küçük kırmızı noktalar oluyo kaşınıyor. Başına gelen var mı ?