VahsiKelebek_ rica ederım sakın takılma bak mesela sağlık ocağı bazen yanliş ölçüm yapiyor doktor ayrı nöroloji, ayrı söylüyor onlarada takılma ben takılmıştım o yüzden diyorum bide pimpirikli olmayı bırak çok üstüne düşünce hep aksilik oluyor doktorlara görün, ama onun, dışında bunu unut aklına getirme