Kızlar kızım 22 aylık şu şekilde konuşuyor mesela su istiyo , su ver diyo içiyo, anne su içtim veya anne su verdi yerine ,babasına dönüp anne su ver diyor tekrar. Anne su verdi demek istiyo aslında. Bunun gibi mama yerken vs de yapıyo. Genel olarak ifade ediş şekli böyle anlatabildim umarım. Bunu nasıl düzeltebilirim yada kendi mi ilerde düzeltcek yaşayan var mı?