Meri-Mel A101 online dan akülü araba aldık 6 bine kargo geldi bi açtık şarj aleti yok,aynalar yok vidalar eksik ve ürün muhtemelen kullanılmış(hasarlar var) iade edilmiş ve tekrar kontrol edilmeden gönderilmiş. İade talebi oluşturduk 1 haftadır dönüş bekliyoruz ürünü geri paketledik duruyor evde şaka gibi eşim o kadar sinirlendi ki ibreti alem olsun diye mağazalarının içinde arabayı götürüp yakicam diyo 🤦♀️ ben olsam en başta bu tarz yerlerden birde online üzerinden bu tarz maliyetli ürünler asla almazdım ama eşim bi anlık almış bulundu