Doğum yapalı 20 gün oldu biraz özel bölgemde kıllarım çıktı 5 dikişim falan vardı 4 tane düştü galiba ama yine de tırsıyorum dokunmaya o bölgelere nasıl temizleyeceğim ağda olmaz bence jilet sonrasıda iyice yıkamam gerek dikişlere zarar verir mi sizce ne yapmalıyım rahatsız ediyor artık🥲