Olmazbebek kolay gelsin öncelikle,güzel güzel konuşmak ve bir yetiskinle konuşarak anlatır gibi yapmanız çok önemli,meme uf oldu acı oldu derseniz çocuk tiksinir güvenli bağından,onun yerine oğlum sen artık büyüdün memeye ihtiyacın yok bay bay diyelim vs konuşursanız çok daha verimli olur,ben meme peçete koydum ucunu gormesin diye ve hep konuştum anlattım artık ona ihtiyacın yok onsuz uyuyabilirsin memeye iyi geceler yapalım bide öpücük kondurup uyurdu çok ağladığı zaman bir defa acı siya biber surmustum onda bile gelip sadece sarılmıştı,zaten en fazla 1 haftaya alışıyorlar 👍🏻☺️