Kızlar 1,5 yaş oğlum var yaşadığım yerde ne gidecek kimsem var nede çocuğuma akran var evde o kadar sıkılıyorki hep dışarda olsa hiç sıkılmayan bir çocuk gün içinde 1 saatte olsa dışarı çıkarıyorum ama parktada eğlenmiyor oyun evindede sadece yürümek ve koşmak istiyor akran istiyor belkide bilmiyorum ama her gün her gün çıkmaktan ev işi yemek vs derken ayak tabanlarımı hissetmiyorum gerçekten oda sıkılıyor bende o sıkıldıkça daha çok sıkılıyorum müzik açıyoruz şarkı söylüyorum ona felan ama keyif almıyor ne yapabiliriz ya gerçekten gurbet bebeğim olunca çok daha zor oldu