huniliabla yasemincanakci bız kara kuvvetlerındeyız ondan çok önceden belli oldu lojmana başvuru yaptık da . Sızın de mı aralık
yasemincanakci huniliabla merkezde oturuyorum. Alt komşum Aralıklı orda kiraya verdikleri evleri varmış askere veriyorlarmış ev boşalacakms yani ola ki lojman çıkmazsa aklınızda bulunsun diye yazayım dedim.
huniliabla yasemincanakci ev hakkında bılgı alabılır mıyız lojman çıkmasa mecbur sıvıl tutacağız da aklımızda olsun
nazzliiii Benim kardeşimde ıgdıra cıktı tayin bugun ev tutmuslardı oradaki polis ark yardımcı oldı onlara ev dogalgazlıyı yanında askeri lojmanlar varmıs biseyler daha var demişti