Kızlar kızım şuan 17 aylık 2 ay sonra doğumum var aralarında 19 ay olacak, içim bi yandan buruk bi yandan seviniyorum değişik duygular içerisindeyim… tabii ki rabbim nasip etti ve o şekilde oldu ama kızıma haksızlık ettiğimi düşünüyorum zaman zaman ağlama krizlerim oluyo ya yetemezsem diye😔 psikolojik olarak bitik durumdayım🥺