Gmznr2909 Edirne merkez var miiii çocukları bukustururz 2.5 yaşın erkek ve 1 yaşın da erkek iki oğlum var uygun yas gurubu varsa buruşturup oynatalim
Lareninannesiii Gmznr2909 Edirne mi 🥺 geçen sene tayin olduk nişancıpaşa mahallesinde oturuyorduk. Keşke tekrar dönebilsek oraya hiç sevmezdim Edirne’yi ama gelen gideni gerçekten aratırmış . Bazen ağlıyorum keşke geri dönebilsek diye 😭
negerekvarr Lareninannesiii ayy valla bizde aynı bu durudumdayız şuan bi yandan pişmanlık bi yandan gitmeyi istemek…
Lareninannesiii negerekvarr Orda ilk çevreni kuruyorsun arkadaşlıkları güzel Bingöle geleli 1 yıl oldu 1 tane arkadaşım yok hep tekim 3 sene hiç geçmeyecekmiş gibi 😞