Kızlar 10 aylık oğlum vücudunda kızarıklıklar çıkmaya başlamıştı ama bi azalıyor bi çoğalıyordu sonra kafasını çok kaşımaya başladı saçlar rahatsız ediyor diye saçlarını kestirdim baktım yine kaşınıyor bugün doktora gittik doktor uyuz olabilir ama olmayadabilir dedi alerji de olabilir dedi sadece bileğinin kenarında bi tane kızarıklık var diye uyuzdanda şüphelendi losyon verdi şimdi bu akşam yatırırken sürücem çocuğa sabah yıkıcam doktor eğer uyuzsa o kızarıklıkların azalacağını söyledi şimdi benim başka ne yapmam gerekiyor başından geçen yardımcı olabilir mi yatakları nevresimleri çarşafları 60 derecede yıkadım yatakları süpürdüm kıyafetleri de dolaplardan boşaltıp yıkayacağım