lavinia1 Bebeğim 52 günlük kakasını yaparken çok ıkınıyor doktor fitil verdi onu verirken de çok ağlıyor nasıl vermem lazım ben mi beceremiyorum
kbraatlas lavinia1 neyle besleniyor canim. Zeytinyağı eklersen mama ya da sutun içine o daha kolay bağırsakları çalıştırır. Fitili nasıl kullanman gerektiğini söyledi doktor.
Ruvdem lavinia1 fitili suya yada zeytinyağına batırıp öyle at istersen kaygan olur canı yanmaz bebişin . Ne ile besleniyor ?
tekbasimabakiyorum lavinia1 fitili bayağı inceltin ve zeytinyağı ile kayganlaştırın. Biogaia kullanmıyor musunuz? O işe yarar aslında fitile gerek kalmaz
lavinia1 kbraatlas zeytinyağı da veriyorum fitili de yarım vermem gerekiyor dedi ama daha sokmaya çalışırken kendini yırtarcasına ağlıyor
kbraatlas lavinia1 zeytinyağını arttir biraz istersen fitile izin vermiyorsa Zaten fitili önermiyor çoğu doktor ve eczacılar. Gecer geçmez hemen bırak diyorlar.
Ruvdem lavinia1 mamanızı değiştirin o halde anne sütü de alıyorsa normal olması lazım kakasının demek ki yaramamış bebişe
minniks lavinia1 fitil zaten kaygan ilaveten bisey yapmana gerek yok demisti doktor fitili salarken poposunu iyice actır saldınmı kapalı tut bi sure dısarı atmasın
bahhaarr Galiba bu biraz doğal bi süreç benim kızım da böyleydi ben metsil kullandım onu verince 2 saat sonra rahat yapıyodu ama ondan önce epey ıkınıyodu yapamıyordu sonra Metsili de bıraktım kendi kendine düzene girdi
gamzeci Fitili bızde kullanıyoruz kabız bır bebeğimiz var zeytinyağına batırıp yapıyoruz oncesinde ağlıyor Du zeytınyagi ile kolay yapmaya başladık