1Gokturkannesi Kızlar Etimesgut tarafına tayinimiz çıktı Ankara’yla ilgili bilgi verebilecek olan var mı? Sizlerin tayinleri nerelere çıktı?
Noname21 1Gokturkannesi Etimesgut yeni yeni genişliyor diyebilirim biz bir sene önce geldik tayinle Bağlıca da oturuyoruz ama size tavsiyem evi Beykent yada Çankaya’nın daha merkezi yerlerinde tutun çocuk için
nisavera 1Gokturkannesi ankarada doğup büyüyen ve yaşayan biri olarak söylüyorum ankara çok güzel. Evet bi denizi sahili yok ama ne ararsanız bulursunuz.
Namkol 1Gokturkannesi Görümcem Ankara’da eşi uzman çavuş. 6. Yıla girdiler oradalar. Lojmanda oturuyorlar ama hakları bitmiş çıkacaklar 10-15 arası kiraymis ev bakıyor onlarda
1Gokturkannesi mervebb Nasıl peki imkanları iyi mi? Ev bulmak sıkıntı olur mu acaba fikriniz var mı? Ulaşım nasıldır genel olarak biraz bahsedebilirseniz çok sevinirim
mervebb 1Gokturkannesi yani heryere ulasim acisindan arabasiz olmuyor ben istanbulda gelmistim ve alsmak cok zor oldu cunku arabasiz medsfeleri cok uzak biyere gitsemde ev çok var yani buralarda
1Gokturkannesi mervebb Anladım teşekkür ederim ehliyet alacağım zaten taşındıktan bir süre sonra inşallah. Biz de internetten bakıyoruz evlere de sanırım en sağlıklısı gelip direk bakmak olacak çok sağolun 🙏
Mervee3 @1Gokturkannesi Urfa merkez çıktı ama çok sık görevlendirme oluyormuş sanırım.Lojmanları nasıl peki lojmanda kalmış mıydınız bilgi verir misiniz rica etsem 🙏🏻
1Gokturkannesi Mervee3 Şehrin ortasında var lojmanlar onlar eski ve puanları da çok yüksek. Birde Akabe Toki denen bir yer var orada da var lojmanlar evler nispeten daha yeni ama merkeze biraz dışarıda kalıyor. Biz oturmadık arkadaşlara gidip gördüğüm kadarıyla söylüyorum
1Gokturkannesi Noname21 Eşim de Bağlıca taraflarından bakalım diyor gelip görmediğimiz için bir şey diyemiyorum 2 yaşında çocuk kreşe başlayacak oralarda var mıdır hiç bilmiyorum 🤷♀️
Noname21 1Gokturkannesi var tabiki Bağlıca nın girişi sayılırız biz kira bütçeniz nedir ? Mesela biz 35 bine oturuyoruz Çayyolu ya yakınız Gordion avm ye 5 dakika
1Gokturkannesi Noname21 Yani 20-25 bine ancak çıkabiliriz sanırım çünkü daha kreş vs masrafımız olacak. Daha fazlası zorlar gibi
1Gokturkannesi nisavera Bir kere bir günlüğüne geldim sadece ve çok beğenmiştim orada yaşayacak olmaktan çok mutluyum inşallah bize de güzellikler getirir 🥰
1Gokturkannesi Namkol Bizim puanımız lojmana yetmez sanırım Erler lojmanlarının puanı yüksekmiş hiç girmedik lojmana ama yine de yetersiz gelir dediler
nisavera Ulaşım kolay evler pahalı ama çok güzel evler var Etimesgut tarafında da bağlıca ve eryaman hatta batıkentte çok güzel evler var. Tabi bütçeyle alakalı. Ben batıkentte oturuyorum çok seviyorum burayı
1Gokturkannesi nisavera Etimesgut deyince büyük bir alanı kaplıyor sanırım değil mi ben öğretmenim de ulaşım sıkıntım olur mu acaba mesela Bağlıca da otursam Eryaman da bir okulda çalışsam beni zorlar mı ehliyetim yok orada alacağım
nisavera 1Gokturkannesi eryamanda rahatlıkla bulursunuz bu rakamlara bağlıca diye de heryeri bağlıca yazıyorlar ama sincan bile çıkabiliyor ona dikkat edin