Kızım 2 yaşına girdi. Bu zamana kadar yastık kullanmadık. Sizler ne zaman yastık kullanmaya başladınız? Sanırım yastık ile rahat edemez bazen başını bizim yastığımıza koyuyor hemen kendini aşağıya doğru çekiyor yastıksız yatırsam bir süre daha sıkıntı olur mu acaba.