sos20 merhaba benim bebeğimde de vardı uzamış sarılık; biz de biraz genetik galiba abimin kızı da öyle idi. Elhamdülillah bir sıkıntı çıkmadı; doktor 40’ından sonra da bakalım dedi; ama ben tahlil falan yaptırmadım, 2.ayın bitimine doğru düzeldi fındığım. Demem o ki ; eğer tahlilleri temizse kendinize sıkıntı etmeyin. Yeğenimin 3 ay sürmüş, onda da bişey çıkmamıştı.