Mrvshn Merhaba bayanlar. 4.5 aylık oğlum var ve reflüsü var. Anne sütü alıyo sadece. Gece 2 defa gece beslenmesi için uyanıyo. Bugün doktorumuz reflüden dolayı gece beslenmesi önermiyoruz dedi. Gece uyandığında şekerli su vermemi istedi. Şok oldum. Kimse bunu önermezken çocuk cerrahı öyle yapmamı istedi. Şaşkınım. Başına gelen var mı ? Verdiniz mi bebeklerinize şekerli su ?
Thesra Mrvshn Valla benim kaynanam bebegin karni agriyo diye vermis basta cok kizmistim ama ise yaradigini gorunce tuhaf olmustum😅😅😅
Yakamoz Reflüden dolayı degil ama sarılık olmamasi icin 1-2 cay kaşığı vermemi söylemişti doktorum. Yenidoganken tabii. Ben vermiştim, sekerli suyu kestiler sarılık arttı falan demişti ben de güvenmiştim. Cok şükür sarılık olmadik. Ama reflü için bilemedim, yani burdaki şekerli su ne kadarlık bir şekerli su bu da önemli🙄
Mrvshn [bilinmeyen] Yakamoz reflüye iyi geliyo diye değilde gece yiyince reflüsü artıyomuş. O yüzden süt yerine onu ver dedi. Ne bileyim yani çok şaşırdık eşimle. Verip vermemekte kararsızım.
Mrvshn Thesra şeker olduğu için tereddütteyim bilemedim ya. Önceden annelerimiz verirmiş bizlere şekerli su. Napiim şaştım 😀
Yakamoz Mrvshn yani doktor bu sonuçta önerdiyse vardır bir bildiği diye düşünüyorum. Siz sekeri olabilecek minimum seviyede koyun tabi yine de siz bilirsiniz.
Mom120 Mrvshn muhtemelen sekeri düsüp acikmasin ve yemesin ki reflüsü cogalmasin diye öyle demistir yoksa reflüyü edeceginden degil
Mrvshn Tek tek teşekkür ederim kızlar. Evet yiyip reflü artmasın diye süt değilde şekerli su ver dedi. Acıkıyo 2 kere kalkıyo işte bakalım bikerelik deneyeceğim sonuç ne olacak merak ediyorum