Deletedmom_289 hayır gaza fazla basıp vitesi değiştirmenize gerek yok, zaten motor sesine zamanla aşinalık kazanacaksınız 3bin devire yaklaştığında motor bağırmaya başlar değiştir vitesi diye gazdan ayağınızı kesip tam debriyaja basıp, vites değişimi akabinde yumuşak bir şekilde ayağınızı debriyajdan kaldıracaksınız gaz pedalına da yavaş yavaş basmaya başlayacaksınız. debriyajdan tamamen ayağınızı kaldırmadan gaza basarsanız motor yine bağırmaya başlar, araç tam vitese geçmiş olmuyor çünkü. Bol bol pratik yaptıkça mekanikleşecek kullanımınız ☺️ arabayı kaldırırken de ileri atılması ayağınızı debriyajdan hızlı çekmenizden kaynaklıdır zamanla buda oturacak yerine, tek çözümü bıkmadan usanmadan pratik yapmak ☺️ debriyaj pedalında ani hareket yapmaktan kaçının yavaş yavaş basıp yavaş yavaş pedalı bırakacaksınız