Mete-35 ben ilk başladığım günden beri hep dışarı cikdim parka markete hep götürdüm evde durmadım ilk hafta dışarıda da yapdi hatta çıkardım kapının önünde hoop yapdi anlattım hep cisim gelince söyle annecim tuvalete yapalım ustumuz islanmasin dedim dışarı daykende ara ara diyordum annecim şöyle cisin geldiğinde yapalım çişimizi boş bı su şişesi aldım yanıma gosteriyordum tabi çok anlayışlı değildi oğlum hiç anlamak istemiyordu kulaklarını kapatıyordu ya yapicam altıma diyordu yani size diyeceğim ilk başlarda hep böyle oluyor altına yapabilir dışarıda siz bı cantasina yedek kıyafet alın kizmadan kacirabilirsin bidahakine söylersin olabilir deyin küçük küçük ödüllendirin şarkılar söyleyin tuvalette de çişini kakasını yapinca aferin deyin yatarken benimkinin aklına çok giriyor konuşuyorum çişimizi tuvalete yapmamız gerektiğini hep şuan mesela çişim geldi anne dedi ama bu yollara gelene kadar çok uğraştım oğlumla çok inatçı bı çocuk bazen yine inatligini gösteriyor bana ama pes etmedim sizde etmeyin zaman bir ayı doldurdugunda çok çok rahatliycaksiniz 🙂 aklınıza takılan bişey varsa söyleyebilirsiniz korkmayın bide heryere gidebilirsiniz AVM ye gitmisdim ben 5. Gününde annlattim ama giderken dedim tuvalet var burda gideriz yaparız oyun alanına koyuyordum diyordum cisin gelince burdaki ablalar söyle annecim ben seni götürürüm felan o günden sonra bakdim kendi sorumlulugunu anlıyor hiç korkmuyorum istediğim.heryere gidiyorum 🙂