Kızlar bebeğim 10ay bir günlük geçenlerde de bu başlığı açmıştım emekleme yok çaba yok diye buara çok kafama takmaya başladım psikolojim bozuldu resmen ister istemez canımı sıkıyor biyere tutup kalkma yok emekleme desen zaten yok kolunun altından tutup yürüttüğümüzde bir iki adım atıyor ayakta tabi daha dengede duramıyor ağlayarak işini yaptırmaya çalışıyor ilerdeki oyuncağını bile almak için çabası yok oturup oynuyor dönüyo ediyo ama diğer hüç bişey yok aynı durumda olanlar var mı 😞kız bebeğim buarada kız annelerim yazarsa sevinirim