m09 Bebeğim 8aylik. Ama çok fazla emme isteği var.gece gündüz emmek istiyor.ek gıda alıyor mama alıyor.sizce neden olabilir.emerek uyumak istememnin dışında emiyor da emiyor.biraksam hep memede kalacak
Maka_Paka m09 Benim bebeğimde aynı. 8 aylık ama hala iki saatte bir emiyor gece de aynı. Ek gidada çok güzel yiyor ama aynı oranda emiyor. Emsin daha iyi anne sütü hastalıklardan koruyor ☺️