Kizlar bu ikinci dogumum suan 21 gunluk lohusayim ve 23 yasindayim. bu aralar gozlerim bulanik goruyor gibi hissediyorum. Bazilari lohusalikta vucudun cok hassas olacagini gozumu cok yormamam gerektigini soyluyor. Ben emzirirken falan telefona cok bakiyorum acaba ondan olabilir mi. Benim gibi dogumdan sonra goz rahatsizligi yasayan var mi