BusramBalaban Hamile olduğunu bilmeden ilaç Kullanan var mı herhangi sorun oldu mu ben tarlusal kullandım ama 15 gün oldu kesesi vs olmuş 6 haftalıkmışız kanamam vs olmadı
Damla_eflin BusramBalaban Kanama vs olmadiysa sıkıntı olacağını düşünmüyorum ama yinede doktorunuza sorup detaylı bilgi alabilirsiniz🙂Bana saglikocagindaki doktor düşük ilacı yanlışlıkla vermişti bir icmemle yoğun kanama geçirmiştim çok şükür birşey olmamıştı