larindidems benim oğlum 1ayda 2kere geçirmişti. Antibiyotikli damla vermişti doktor, ilkinde 5gün, 2.sinde 3gün kullanmıştık. İltihap geçmişti ama göz sulanması akması 2hafta daha sürmüştü sonrasında tamamen geçmişti. Ama damlaların isimlerini hatırlamıyorum. Enfeksiyonlar antibiyotiksiz geçmiyor malesef, size verilen damlalar antibiyotiksiz mi acaba?