10 aylik bebegim bezdirdi beni sagolsun. Cok afedersiniz ama lavaboya bile gidemiyorum bu bile luks oldu. Yerde oyun oynamak istiyor kanepeye oturmama bile izin vermiyor bende yaninda duracakmisim. Yemek hak getire zaten. Kendi kendime zayiflamaya basladim cunku sadece esim geldiginde yemek yiyebiliyorum. Resmen ayakta uyuyarak geziyorum. Uyumakta istemiyor yanindan kalkmaya calissam basliyor aglamaya. Var mi benim gibi olan