Oğlum sabah sünnet oldu. Devlet hastanesinde yaptırdık. Sünnet külotlarının önünü kesip içine koydu. 2 gün kantoran ya da saf zeytinyağı sürün 3 gün sonra banyoya sıcak suyun içinde bandını açın 10 gün sonrada kontrole gelin dedi. İlk gün calpol içirin dedi sanırım 4 saatte bir içirebiliriz. Benim anlamadığım krem sürenler nasıl sürüyor ne sürüyor ya da bu sıyırma işlemi ne doktor bize bunlarla alakalı bir şey söylemedi. Yardımcı olur musunuz?