Kızlar merhaba. Bebeğim 5 aylık erkek bebek. Doğduğunda boyu 48 cm idi. Bugün kontrolde 63.8 cm çıktı. Sürekli takipli olduğumuz doktor izinli olduğu için başka bir doktora götürdük. Doktor boyunun kısa olduğunu, önümüzdeki ay yeterli uzunluğa gelmezse tahlil yapıp hormonlarına baktırmamız gerektiğini söyledi. Sizin bebeklerinizin boyu bu ayda nasıldı? Ben uzamasının yeterli olduğunu düşünüyordum ama doktorun söyledikleri bizi biraz endişelendirdi.