duydum Bir ay sonra oğlumun doğum günü 2.5 yaşında kızım var sizce ikisini de mi çektireyim yoksa tek oğlumu mu çekime götüreyim bide evde nasıl bir şey yapabilirim İzmir’de çekim için önderebileceğinşz yer?
gunes0312 duydum en son White room studio gördüm instagramda konsepti sadeliği çok hoşuma gitti bende kızımı ona götürmeyi düşünüyorum. Yeni doğan çekiminde görkem toksoy babyde çektirmistim o da güzeldi
duydum cennet3534 hayır kızıma hiç yaptırmadım :( sizce nasıl yapmalıyım kızım Ekim ayında 3 yaşına girecek onu da o zaman mi götürmeliyim yoksa şimdi oğlum ile mi
cennet3534 duydum 3 yaşınına girince götürmeniz daha iyi olur o zaman maddi durunumuz olmazsa eğer şimdi oğlunuzla götürün
tugcesb Selim İnal Saraç photography ye hamile ve yenidoğan çekimi yaptırdık gayet güzeldi öneririm👍🏻 bence ikisini birlikte çektirin genelde aileler öyle yapıyor