ctml1901 Kızım 4 ay 4 günlük iki gündür burun tikanikligi var sabahtan beri de ishal köpüklü kaka yapiyor genel olarak keyfi yerinde hastaneye götürsem küçük diye bisey yapmıyorlar evde ne yapabilirim bide rota virüsü falan olabilir mi
yasemin1812 ctml1901 Rota virüs aşısı oldu mu o da yan etkileri yapmış olabilir canım. Ama bence için rahat etsin devam ederse doktora getir muhakkak
yasemin1812 ctml1901 Benimki de 4. Ayında ishal oldu ilk doktora getirdiğimde rota virüs aşısı olup olmadığını sordu oldu dedim yan etki yapmıştır dedi. Geçmeyince bir daha getirdim kaka testi aldılar enfeksiyon varmış maalesef ilaç kullandık geçti şükür. Belki yediğin bir şey etkilemiş olabilir ancak devam ederse bi doktor görsün derim