ece54 Demet23 geçmiş olsun ben hamileyken geçirmiştim sonrasında sorun yaşamadım. Dolapta önceden sağdığınız süt yok mu. Ben böyle durumlar için tutuyorum bikaç öğünlük nolur nolmaz diye.
larindidems Demet23 emziriyosan krem kullan doktor bana öyle deyip krem verdi kaşıntısı kabarıklığı gitti biraz
larindidems Demet23 cano valla kremi düzenli kullanırsan 1 haftada kaşıntı kabarıklık geçiyor ama renk olarak bilmiyorum benim daha geçmedi 10 gün oldu dediğim gibi emziriyorsun krem kullan daha iyi için rahat olur en azından