alparbsr Merhaba arkadaşlar bebeğime odayı aldık odasına kurduk fakat taşınma olayı oldu geri demonte ettik taşındığım ev küçük olduğu için kuramadım hiç kullanmadık bebeğim içinde 1 kere bile uyumadı sadece giysi dolabını kullandım 2,3 ay .
bizdejantikizlardik Maka_Paka Ben bu beşiğin aynısını aldım burda bir annemizden. Sadece beşik 1600 tutuyordu kargosu. Şube müdürü akrabamızdı allahtan 800 e ayarladı 🥹
Maka_Paka alparbsr Ben memleketten mama sandalyesini kargoladim 730 aldılar. Plastik bir şey sonuçta. Kafayı yemişler
HurremSultannn Çok kaliteli bir marka değil ya bende aldım bunu üç senedir kullanıyorum ömürlük değil gibi 😂 büyük ihtimalle bebelerm büyüyünce yenisini alicam ama yinede baya kullandım birde ben mali pat küt kullanırım ona rağmen yinede iyi goturdu beni🤪 keşke zengin olsam da ful MDF bir urun alsam dkdkd
alparbsr HurremSultannn ben beğendim şahsen ürünü eğer evim müsait olsaydı tekrar kurardım kesinlikle ben öyle pat küt kullanan biri değilim ürünlerimi ☺️ pat küt kullanırsan sen senin için ömürlük olmaz zaten hehsjejsjks
HurremSultannn alparbsr kanka napim iki bebe var dolabın kapağını bazen dotumle bazen ayağımla kapatıyorum🤪