Minedmn o hissi biliyorum bende o hisle test yaptım 18 aylıkken hamile olduğumu öğrendim. 1 hafta uyuyamadım her gece ağladım rüyalarıma bile girdi yanımda kimsem de yok çok üzüldüm hem maddi hem manevi olarak zamanı değildi. Daha doğmadı yarın 31 haftalık olacak ama şimdiden doğmasını dört gözle bekliyorum artık olumlu yönler geliyor aklıma bilmiyorum. İkisi birlikte büyüycek, kızıma arkadaş olacak şimdi yanımdan ayrılmıyor, bebek bakma bilgilerim aklımda bebek eşyalarımız duruyor uykusuzluğa alıştım bunları düşününce iyi ki olmuş diyorum. Geçenlerde biriyle konuştum 10 yıl aradan sonra doğum yapacakmış. Elime anahtarı alıp çıkıyordum rahata alışmıştım dedi. Bunu 4 5 yıl ara verenlerde söylüyor. Bir de şöyle düşünün 2. Çocuk da tecrübe ettik artık daha iyi korunuruz ya 3. 4. Çocuk olsaydı. Hiç üzülmeyin hareketlenmeye başlayınca o annelik duygusu geliyor insana. Bir de ben tek çocuk olarak büyüdüm küçükken de şimdi de kardeşim olmasını çok isterdim 🥰🥰