Merhaba 1 ay 3 günlük oğlum sezeryan ile doğdu 5 gün yoğun bakımda kaldı. Doğumdan itibaren süt sağımlarında iki göğüs toplam 40 cc çıkıyor ne yaptı ise çoğaltamadım🙁 ilk başlarda emiyor yetiyor sanıyordum ama geçen 1 ay kontrolde doktorum bu çocuk aç mama verin dedi emzirme sonrası o gündem beri dikkat ediyorum daha da ama yine aynı dut sularl normal su kemik suyu çorbalar ne yaptı isem aynı önerisi olan varmı veya bu durumda olup emzirme danışmanı ile ilerleme yapan sonuç alıp önerebilen varmı 🙏🏻 gerekirse bende yardım alırım