Kızlar daha öncede bununla ilgili post açmıştım ben 1,5 yıl önce devlette sezaryen oldum.Doktorum çok ilgiliydi Allah razı olsun fakat ben 1 yıldır epilasyona gidiyorum Seansıma ilk defa giren kızlar abla ilk defa böylesini görüyoruz diyorlar yani bu 4.kişi oldu.Neyi var diyorum yani biz çok görüyoruz seninki baya aşağıdan dikilmiş birde kalın diyorlar..Gerçekten kalın ve kabarık beni neden böyle diktiler bilmiyorum doktora gitmeye korkuyorum kötü birşey diyecek diye..Sizinde böylemi yani gerçekten kalın hiç incelmedi bile..