Hsjdodkdn gelecektir niye korunmadiniz diyenler ki haklilar gercekten buyuk cesaret sizinki.Allah yardimciniz olsun 2 tane falan bakici tutmaniz lazim kimse de yokmus yaninizda yani 3 bebek bakicaksiniz cok zor.moral bozmak icin demiyorum ama kendinizi hazirlayin psikolojiniz yerle bir olcaktir.2.de bile annem vs herkes yanimdayken ilk aylar resmen ates atiyordum herseye uykusuzluktan…elbet alisilir yoluna girer ama bi süre sonra…