Bebeğim 5,5 aylıkken işe başladım. Normalde sütüm yetiyordu 23 gündür çalışıyorum. Öğlen yarım saat sağıyorum 140 ml çıkarken birden sol göğsüm kesildi sağ göğsümde de 60 ml anca çıkıyor. Hurma,dut,slogan,bestlak hepsini kullanıyorum.
Çok üzüldüm böyle olmasına. Başına gelen var mı ? Öneriniz var mı ?