Ebrulimm Dördüncü ayımızı bitirmek üzereyiz diş çıkarıyoruz çok huzursuz ve uyumuyo sürekli ağlıyo siz de bu durumla karşılaştınızmı siz neler yaptınız rahatlaması için 😔
Ashraaa Ebrulimm Bizde de damak sertlesmesi mi dis mi bilmiyorum ama cok kasiniyor damaklari. Sophie zurafa dis kasiyici aldim. Onunla cok daha iyi. Zurafacik salyadan gorunmuo 🙈🙈🤭 Disliklerini buzdolabina koyup verebilirsiniz. O da rahatlatiyor.