Kızlar merhaba benim oğlum düzeltilmiş 8 bucuk aylık emeklemiyor fakat sürekli ama sürekli elimden tutup ayakta durmak istiyor geriye doğru adım atıyor. Yürümesini nasıl desteklerim artık elini tutmaktan belim ağrıyor koltuğa filan da tutunmuyor oturtunca ağlıyor sadece elime tutunup kalkıyor ayakta duruyor