Ozmn vücudu ağız içi her yeri kırmızı benek olmuştu doktor bir ilacı olmadığını söyledi ama yinede antibiyotik ve calpol verdi birde vücudu için krem ağız içi için sprey verdi sonra o beneklerlerden iz kalmasin diye bir krem kullandık rahat bir ayı buldu bizde o izlerin gecmesi