Arkadaşlar kızım 11 aylık ve bu aralar sürekli ağlıyor gece her uyandığında çığırarak ağlıyor, uyuyacagi zaman da öyle oluyor gündüzleri de benim üstümden asla gitmiyor sürekli benim kucağımda durmak istiyor hep ağlıyor niye böyle oldu böyle değildi ben anlayamadım artik çok yoruldum😞😞😞