Kızlar bebegim sürekli hasta 20 güne bir dr dayız maksimum 1.3 ay yani ve sürekli de aynı hastalık
Grip infülanza üst solunum yolu enfeksiyonu boğaz ağrısı burun akıntısı öksürük yani çok yoruldum
Evde tutuyorum durmuyor parka gidiyoruz 1 kere götürsem direk hastayız bağışıklığı için kan tahlili yaptırdık güzel çıktı
Herşeyi de yiyen bir bebek öyle yemek çok seçmez bu yıl eylül ayından beri abartısız belki 8-9 defa dr gittik bi o kadar da aynı ilaçlar olduğu için aile hekimine gittşk kan değerleri güzel ama böyleyiz
Antibiyotiksiz geçiremedik kaç kere cigerine indi serum asla taktırmıyor mecbur şurubu zorlada olsa içiriyorum
Sizin başınızdan da geçti mi